domingo, 27 de marzo de 2011

What else is there



7 comentarios:

Hanzen Rosete Nicolas dijo...

Hey!! Muy buenas!! me gustan mucho las que estan divididas en viñetas continuas!! y la del mago me gusta el tono y la iluminación. Molt be Berta Chapeau!! :D

Bandeira dijo...

Son molt bones aquestes (il.lustracions/tires cómiques), i la il.lustració t´ha quedat molt guapa. Molt bon treball.
Fins dimecres maca.

antonio navas dijo...

muy bonitos Berta. Les has dado una ambientación chulisima, los conejos bailando en la penumbra dan mucho miedito.

Hector dijo...

Al final brutals, eh! Jo vull un conillet d'aquests en DIN A1 per a la meva habitació. Clar que llavors serà més gran que la meva habitació...

Un petó!

P.D.: I una foto amb el cabell curt per quan?

Yizard dijo...

tope pixar la del pajarito, m molo la idea de q llebe el dragonico unos webos en la cabeza jaja


un saludo!!

Iban Casanovas dijo...

ei berta no habia passat mai per aqui ni tant sols habia vist coses teves en nose 2 3m anys minim el canvi es espectacular moltes felicitats no se qui os va ensenyar a pintar a ixi a tots cabrons pero jo no el vaig tenir segur pq ho feu 3000 milions de vegades millor, moltes felicitats en serio!

berta sastre dijo...

merci a tots!
i a tu hector et dec un codeboy!!!